Tema:
Autorius: heildoneck
Data: 2017-11-08 16:40:57
O tai policininkai jau ir "made in lithuania" zenklo praso? Skiri
dokumenta, patvirtinanti teise vairuoti nuo gamintojo zenklo? O be to,
kam man kazkoks zenklas, jei as ir pats zinau, kur pagaminta? Cia nebent
tiems, kur nepilnavertiski jauciasi reikia ZENKLO patvirtinancio
PRESTIZA. Man ZENKLAS nesvarbu-as ne veteranas ir ziguliuko nebuciuoju.