Tema:
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-11-08 12:19:58
Manau kad nieko. Ne zoologijos sode gyvenam. Nekonkurencinga technika
gamint kai sienos atviros ir galim bet ka nusipirkt butu prazutinga.
TSRS laikais nori tu ar nenori pirkdavai kas sajungoje pagaminta ir dar
tekdavo eilese pastovet paskyrima gavus bei neadekvacios kainos pagal
atlyginimus buvo. Taip kad, tu laiku gamintojai musu tikrai nepamokins
kaip kokybiskai o ne rusiskai gaminti.