Tema:
Autorius: heildoneck
Data: 2017-11-08 15:07:37
Tai sumokek ir rasime-pagal tavo kriterijus. Maistas tau netinka, baldai
netinka, indai netinka, ir as nekaltas, kad mano telikas is kinijos,
virykle is italijos, kompas is kinijos, radija is kinijos, vonia,
boileris is cekijos. Ai nors meluoju-telikas "silelis", plyteles is
dvarcioniu, laistytuvas "plasta", rusyje spynos sklastis kaliniu
gamintas, saldytuvas snaige, lova is kazkokiu lietuvos baldu. Rusija su
144mln gyventoju raketa ir kamaza gali pagaminti, o Lietuva su 3 mln
negali-NETEISINGA, NESAMONE KAZKOKIA!