Tema: Re: Ko gali išmokyti LDK karvedžiai?
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-08 15:15:07
Domina. Kas namuose, garaze, sode. Isvadinsi bent 5 pramonės gaminius? Ar gal tai pernelyg daug tokiai valstybei kaip Lietuva? Gaminam lazerius ir to pakanka, kad galetume pasigirti sugebejimais gaminti daiktus, kurie tarnauja ne vienerius metus?

Tai gal pagaliau garsiai ivardinkim: namuos gali stoveti nebent lempine radija, pagaminta Lietuvoje prie ruskio.

P.S Latviai ant lekstes uzdejo spauda "made in Latvia" Teks ta lekste ir parodyt, gal nesisigaudys uzsienietis, kad tai ne Lietuva. Kol kas daugiau lietuviskos produkcijos namuose neuztikau. Sarmata tiesiog.........
Patriotai-patarkit, ka reikia isgyt, kad namuose tureciau lietuviska gamini, kurio i skrandi neisikisciau, kol uzsienietis uzsuks? Na, ir kad matytusi, kad tai Lietuvoje gaminta. HELP!