Tema: Re: Savivaldybes varo imones i bankrotus
Autorius: BishopaZ
Data: 2010-01-22 14:04:55
sutartis sudaryta darbai atlikti pinigai nemokami kas sukcius tas kas nemoka
ar tas kur padare darbus ir uz tai negavo atlygio.

Ir jei butum atidziau mano pastabas skaites nebutum uzsiciklines ties
kemesta!!!!!!!!
Keletas mano draugu/pazystamu turi imones ir jiem ragus stato butent
savivaldybes, pvz vienam vln savivaldybe jau keleta metu neishmoka
shimtatukstantines eiles sumos uz atliktus darbus. Stumia ragus ir viskas, o
tai firmai gresia bankrotu, jie negali atsiskaityt uz medziagas, su
darbuotojais. Gaunasi uzdaras ratas valstybe stumia ragus vienai imone, ta
imone delto neturi pinigu ir  nemoka kitai ir taip toliau.

viso to pasekoje turime n kartu gilesne krize ....