Tema: Re: Sausio 13
Autorius: lasaZ
Data: 2010-01-13 21:19:17
o tai pacio nuomone gal reikejo Rusijon laiska ta proga issiusti, kad visi
zuve per Sausio 13 buvo nuo nacionalistu snaiperiu kulku? Santykiai pageretu
is karto. O jei dar priimtume istatyma, kad prezdientas Lietuvoje skiriamas
tik su Rusijos pritarimu... Butume santykiu lyderiai. Bet kadangi Rusija
pripazista tik analinius santykius, gal visgi nereikia? :)

lasaZ