Tema: Re: RIMANTAS RUDZKIS: Estija rodo kelia
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2010-01-13 08:43:42
> nu siaip Estijoj tai bedarbiu 100K pagal 3io kvartalo duomenis tai, speju,
> jau ir pavijo mus
> http://www.stat.ee/31268

Jeigu kalbeti santykiniais dydziais tai 5 kartus maziau, negu Lietuvoje. Cia neiskaiciuoti tie, kurie emigruoja, nes nesiregistruoja darbo birzose. Taip pat neiskaiciuoti tie, kurie nedirba daugiau kaip puse metu. Ar Lietuvos zmones labai jaustu krize, jeigu OFICIALIU bedarbiu butu 5 kartus maziau?

> [...]
> darai, ne tiek kiek turi.
>
> O skaiciai....idomus tie skaiciai. Graikijos pvz: 126% BVP skola - tai
> reiskia, kad visa valstybe (ir Vidas taip pat) turi dirbti apie 15 menesiu
> be algos (uz dyka). Ir rasineti komentarus irgi uz dyka. Pridejus dar
> palukanas - pridedam dar tiek pat, ir turime 30 menesiu visos valstybes
> darba uz dyka (be algos) vien tam, kad atiduoti skolas. Ir cia esamos
> ekonomikos salygomis :) o ji tai krenta, ypatingai turizmas kris. Taigi,
> graikams dirbti reikes kokius 4 metus. Bet jie mano kitaip.

Kai skaitant delfi komentatoriu ispudzius is Graikijos tai belieka tik pritarti, kad eiliniai graikai nemano, kad juos stipriai paliete grize. Bet riauses jau lyg ir buvo. Belieka tik laukti ar ateityje pamanys?