Tema: Re: net nuotaika pagerejo, perskaicius si strapisni
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2010-01-11 10:09:03
> Nieko dziuginancio: genetiskai nuskurdusiame kraste aktyviu ir agresyviu
> kvailiu skaiciui pasiukus tam tikra kritini lygi, jie isitvirtina visose
> sferose, nustumdami i pakrasti kompetencija, protus, o patys nuo to... dar
> labiau skursta, pikteja ir kvaileja.
Pasmerktas? Tai tesiasi,  kiek yra zinoma, nuo pat Mindaugo nuzudymo dienos su viena isimtimi - prieskario Lietuva. Nenori lietuviai integruotis i vakaru vertybes nuo pat Brunono laiku. Bet va jau 1000 metu sis krastas egzistuoja. Nepavyko Radvilai paversti Lietuva protestantisku krastu, Masalski pakore kaip isdavika, Landzbergis neisrinktas prezidentu, nes nesutiko parduoti Mazeikiu Nafta uz 1 lita Lukoilui, Lenkija - strateginis partneris, rusai - lietuviu kraujo broliai - priesas nr 1... Is kur tokioje tautoje gali atsirasti lyderiai su "...kompetencija, protu..."? Atidziai paziurejus, visgi Lietuvos vyriausybe dirba ir stengiasi kiek leidzia jos jegos, neziurint i tai, kad visa sunauja ja smerkia. Siuo poziuriu niekaip negaliu suprasti kodel vyriausybe stengiasi nenuskurdinti tokios "agresyvios, piktos ir kvailos" visuomenes. Mano manymu Lietuvos visuomene savo elgesiu dar nepasieke savo skurdo dugno. Ja gelbsti emigracija? XIX amziaus pabaigoje is Volniaus krasto emigravo trecdalis gyventoju. Taip kad siandien Lietuvoje dar gludi dideli rezervai.

> Vienas kitas sviesuolis net valdzion
> patekes absoliuciai nieko nepakeis, ir mikliai bus ismestas lauk su visam
> laikui prilipinta etikete :) Sitas krastas yra pasmerktas.

Landzbergio pavyzdys tai patvirtina. Brazausko - visu ubagu lyderio - likimas tas pats. Kubilius, uz tai kad sustabde burbulo putimasi, bus suvalgytas sia vasara. Grybauskaites likimas tas pats. Sunauja kol kas tyli, bet delfi komentatoriai jau loja visa gerkle.

> Beje, sovietiniais laikais komunistu pas mus beveik nebuvo

Tikra teisybe. bet Lietuvai todel ir buvo suteikta nepriklausomybe.

> o buvo gausi armija utopines ideologijos likuciais prisidengusiu aferistu.

Is sios dienos poziciju tai taikytina beveik visai tautai. Ypac tai rysku, kad anu laiku "disidentai" siandien lieja asaras, del praradimu. Estija tai issprende ne drastiskai, o svelniai - desovietizavo sekretorius ir instruktorius taip izoliuodama tik valdzios trokstancius aferistus. Lietuvai nepasiseke. Ji nedesovietizavo valdzios, nes visuomene nesugeba iziureti Landzbergio ir Brazausko ideoliginiu skirtumu. Jeigu visuomene tokia durna ir renka i valdzia buvusius politrukus tai ji be gailescio nusipelno artejancio skurdo.
Vakar rode filma apie Kolumbija "mokejimas pralaimeti". Verta paziureti jau vien del to kaip kontrastuoja Vilnius su Bogota, kaip kontrastuoja Bogotos dangoraiziai su skurdu. Vilniuje kol kas visagaliai biurokratai yra uzdraude statyti aukstesnius kaip 30m pastatus.