Tema: Re: Kaip vertinate
Autorius: BigM
Data: 2009-12-20 11:07:18
Asmeniškai vertinu teigiamai. Ir tai parodo, kad Prezidentas turi galių ir tai suprantu kaip signalą kitiems "krutinti šiknas" ir daugiau konkrečių darbų atlikti, o ne blevyzgom užsiimti.

Man Prezidentė atrodo kaip asmuo, labai orientuotas į tikslą (rezultatą) ir jo kartais siekia priimant sprendimus be jokių ceremonijų (kad tik nenudegtų kokį kartą :( ).