Tema: Re: Nu ka, pasirodo grybauskaite irgi tokio pat lygio durne....
Autorius: amenox
Data: 2009-11-12 16:53:05
Per toki laika jie galejo ramiai apsizenyt ir nebutu jokiu problemu. :)
Prezidente teisingai pasielge, jei suteikus pilietybe jie dar butu zema
vieta uzeme, tai ne tik juos bet ir prezidente paskui visi kas netingi
shudais aplietu. Kazkokiam uzsienieciui suteikta pilietybe kazka is esmes
pakeistu sioje sporto sakoje? Tai gal kokiam shakilui onilui suteikiam,
istrauks krepsini is duobes skant. :)