Tema: Re: Nu ka, pasirodo grybauskaite irgi tokio pat lygio durne....
Autorius: abc
Data: 2009-11-07 22:23:54
teisinga pastaba, pasitaisau - siame reikale buvo tik du keliai: arba leisti
ciuozti Copeli, arba nueiti kitu keliu: bandyti startuoti uz kita sali

+ zmogeliai jau buvo iskovoje kelialapi.... isivaizduok, sportuoji 20 metu
praktiskai be sporto federacijos paramos, kad pasiekti Olimpines aukstumas -
ir kai galiausiai pasieki, valstybe Tau atkisa spyga taukuota - geda

kitaip sakant, Lietuvoje populiari kiaules filosofija - man nereikia, tai ir
Tu negausi, kriu kriu