Tema: Re: Ateina 1992ieji?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-11-03 17:17:19
"Kestutis" <kest.out@net.fin.lt> parašė naujienų
news:hcpc14$jo0$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten>

> - tvirtinate, kad nera informacijos turinio poliarizacijos?
>  Jums vienodai linksma kai sprgsta "dvyniai" ir kai "Appollo" leidziasi
> menulyje?

Lyginam analogus, kuo skiriasi zmogaus likimas:
Zuvus  autoavarijoje (Lietuvos kasdienybe 2000-2007m 5773 zuve)
Dangoraizio griuvimo sutraiskyto (Amerikos TOP ivykis 2752 zuve).

Kai Apollo leidosi menulyje... is kitos operos. Na smagu jiem turejo but
gryzus,
ale man tai nei silta, nei salta, kol kas bent Virgin Galactic pasiulymu
pasinaudot
sansai sunkiai sviecia.

> - tvirtinate, kad uz musu mokesciu moketoju pinigus galima daryti ka tik
> nori?

Kur matete toki tvirtinima?

>  uz visus reklamos kastus sumoka galutinis prekiu/paslaugu vartotojas per
> prievarta (be jo sutikimo).

Kas dar gali sumoket? Realiai, be fantastikos.