Tema: Re: Ateina 1992ieji?
Autorius: Kestutis
Data: 2009-11-03 12:35:25

"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten>
> Visa beda mumyse, mastyme  kuriame chaosas asocijuojasi su netvarka,
> tokiam taip - kelia pavojaus savijauta...

Manyciau kalba eina apie "zmogaus teises",
ar turi teise zmogus (pilietis) i pozityvia informacija,
aisku gerai zinodamas, kad esama ir negatyvios?

Tas pats su prievartine reklama,
juk jie (reklamistai) turi gauti piliecio (mano) sutikima,
kad galetu man siusti savo reklama. Siandien
man (pilieciui) visa nepageidaujama informacija
siunciama visais informaciniais kanalais!
(o turetu buti specializuoti kanalai (bent jau specialus laikas) su galimybe
pasirinkti...