Tema: Re: Ateina 1992ieji?
Autorius: abc
Data: 2009-11-02 21:53:57
o ko nenori matyti - to nemato? kazkodel nemanau, kad nuo to pasidaro
geriau.

jeigu dar mazai skelbimu, va naujausias pirmadienio:

http://www.delfi.lt/news/daily/crime/vilniuje-vidury-dienos-apiplesta-juvelyrikos-parduotuve.d?id=25299933

Tautvydai: pagal tamsta ivykio paskelbimas/nuslepimas pakeicia pati ivykio
fakta? Man tai naujiena. Ko tik zmones neprisigalvoja, kad tik nieko
nedaryti. Nors ka cia stebetis - nieko naujo istorijoje.