Tema: Re: Ar skolos reiskia, kad mes - tinginiai?
Autorius: Remigijus
Data: 2009-10-23 00:41:25
USSR mete todel, kad mete USA - juk viskas buo vogta.

O USA mete PDP (Motorola) saka, del to, kad ant gerokai primityvesnio
8086 pasipyle zaidimai ir, popsine platforma, isvysciusi gerokai
didesnes apimtis, nugalejo rimta dalykini daikta.

Vieta pamastyti, turbut, ar ne?

Kaip sake Darvinas (tiksliai nepacituosiu) - evoliucijoe nugali ne
stipresni ar protingesni, o tie, kurie geriau prisitaiko prie aplinkybiu.

Remigijus