Tema: Re: Ar skolos reiskia, kad mes - tinginiai?
Autorius: Kestutis
Data: 2009-10-22 16:20:53
- jei neklystu "Unix" (Linux pirmtakas) pirmiausia buvo "paleistas" ant
PDP-7 masinos..

p.s.
mano mintis: kodel USSR kazkaip staiga viska mete (nutrauke)?
- gal todel, kad USA nutrauke PDP architekturos vystyma?

p.s.2.
kiek as prisimenu, buvo ir grynai rusu darbu, gal ne virsune, bet naudojimui
tiko...