Tema: Re: Ar skolos reiskia, kad mes - tinginiai?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-15 18:45:30
Kazkaip man nu niekaip nesusirisa tavo koncepcija.
Kodel automatizacija/robotizacija (t.y. gamybos nasumo didejimas,
daugiau nieko, ba tik tokiais sumetimais tai ir buvo daroma) turi
issaukti "visi  vartotojai is niekur negalejo gauti pinigu/pajamu" ???
Gal gali placiau ?
Vienintele mintis - juodadarbiai liko be darbo/pajamu; bet gi kazkas
dare visas tas automatizacijas/robotizacijas, ne marsieciai gi ir ne uz
dyka gi, oi ne uz dyka.... ypatingai USA...