Tema: Re: Leonidas Donskis. Slaptoji Lietuva: kas ji ir su kuo ji?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-21 16:44:54
Pritariu pilnai. Tik niuansiukas: bilekokie pokyčiai mokykloj, valdžios politikoj
ir pan. neįvyks anksčiau, nei kad pokyčiai "dominuojančio elito" sąmonėj.
Duotu atveju pilnai galima sakyt: "sąmonė yra pirminė, įstatymai yra antriniai".
Ir nereikia savęs apgaudinėt bei išsisukinėt: tam "dominuojančiam elitui" priklausom
ir mes visi. Daugiau ar mažiau svarų įnašą į bendrą kultūros foną įnešam kiekvienas.
Kiekvienas dalyvaujam bendro fono kūrime.