Tema: Re: Leonidas Donskis. Slaptoji Lietuva: kas ji ir su kuo ji?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-20 17:56:45
Vat vat, ką mes ir matom: tu nagrinėjies "kaip kokis ti autorius kokioj
ti savo knygoj aprašė", aš gi nagrinėjuos "kaip realiai tai funkcionuoja".
Todėl tarp antikos demokratijos ir šių laikų man tėra panašus skambesys
žodžio, reikšmė gi tuo tarpu jau visai kitokia. Na o viso to pasekmė -
tu klaidžioji utopijose, o aš knaisiojuos po purviną ir šlykščią realybę.