Tema: Re: Leonidas Donskis. Slaptoji Lietuva: kas ji ir su kuo ji?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-21 09:02:09
Man straipsnis taipogi normalus. Neabejoju, kad Donskio straipsnio 95% Lietuvos zmoniu neperskaitytu, nes reiketu atskirai aiskinti kiekviena pastraipa. Sprendziu pagal save, nes perskatyta pastraipa vercia susimastyti. Sliogeris gi parase ta pati grubiai ir primityviai. Vienzo abeju autoriu turinys nesiskiria, bet forma yra nelyginama. Cia kaip Kubilius skiriasi nuo Kirkilo. Abeju veikeju turinys vienodas, bet visuomene nekencia vien ar kito ar abeju. Man abu jie VIDUTINISKAI vienodi net santykiuose su Rusija.