Tema: Re: Kiek cigonu kastuvu sukapojo strazdauskaite
Autorius: Gintas
Data: 2017-06-05 10:25:07
Zinai kiek gyventoju DOmbase, zinai kiek kovotoju. Nesunku apskaiciuoti koks procentas kovotoju.

Bet niekaip nesugebi islementi, kiek Ukrainoje gyventoju ir kiek taikiu demonstrantu Maidane jiems atstovavo.

Selektyvus sugebejimas?

PS.
a) Dombaso zmones irgi balsavo. Ir issirinko ne Petra.
b) apie tai ka Maidane isdarinejo taikus demonstruotojai-nuotrauku pilnas internetes. Nepatinka storas vaikinas su ragatke-nesunku susirast kitu nuotrauku.
c) neigi gen. Vitkausko vaziavima pas Stalina ir paskui jo sekminga darba Maskovos karo akademijoje, kad video reikalauji?

Tiek to, Tomai. Argumentai tavo galvos vingiu nepasiekia.