Tema: Re: Kiek cigonu kastuvu sukapojo strazdauskaite
Autorius: Gintas
Data: 2017-06-01 00:02:36
Tai mazu pradesi susivokti? Koki procenta kovojančiu pries Ukrainos reguliaria armija sudaro vietiniai dombaso gyventojai, t.y. Ukrainos pilieciai? Istark bent sau garsiai ir susivok i kokios valstybes piliecius pagrindinai saudoma. O jau tada galesi pereiti prie  sekancio klausimo-vistik su kuo kariauja Ukrainos kariuomene?