Tema: Re: Kiek cigonu kastuvu sukapojo strazdauskaite
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-02 10:04:42
Tai ne kazkoks pavienis ruskis, o Donbaso didvyris, be kurio jokie civiliu shaudymai ten nebutu prasideje, shtai pasigerek:
https://www.youtube.com/watch?v=8y92gOrwjXI
Tas skaicius kuri tamsta cia vis mini, yra visai nereikshmingas - 32000 kovojanciu nuo 8 mln. Donbaso gyventoju, kas tera tik 0,4%.
Jie yra mazhuma, ir tai faktas, kurio neimanoma nugincyti. Mazhuma net Donbase, jau nekalbu apie Ukrainos masteli, ir Kijevas nemanau, kad turetu pult tenkint kiekvienos mazhumos kiekviena pageidavima. O apie tuos kasancius apkasus ir kepancius kiaushiniene su lashiniais tamstos statistika nieko nezhino, tad tai tik niekuo neparemtos fantazijos.
Tamstos vaizduotei lavinti pameginsiu atsakyti apie Telshius, kas butu jeigu butu.
Kaip pats paminejai, Telshiuose 30000 gyventoju. Remiantis Donbaso analogija, Telshiu revoliucijos atveju, ish ju tarpo revoliucionieriu susirinktu koks 12, geriausiu atveju 120 kovotoju (toks pat procentas kaip ir Donbase),  Ka gi daryti Vilniui, kad Telshiai nebeklauso? Shaudyti ish pabuklu? Vargu bau. Atvazhiuotu pora autobusiuku su Aro vyrais, paguldytu revoliucionierius ant zhemes, galbut duotu jiems dirzho, tada suvarytu i varanokus ir nuvezhtu i dabokle. Po to revoliucionieriai verkshlentu i delfius, kad va, juos Aras per ilgai laike paguldytus ant zhemes, necenzurishkai keikesi ir t.t.