Tema: Re: Ruta vel nupirkta? Kas si karta mokejo?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-21 15:45:58
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h97mfe$sm$1@trimpas.omnitel.net...
> Vieno is kazkodel vadinamos sunauja  (ajo prisiminiau, cia Landzbergio solo,
> kaip ir runkeliai) nuomone:
> "Aš tai Valinskui seniai atleidau. Net nebuvo dėl ko supykti, tiesą sakant,
> o vat visokie kiti, kur blackmailus (pošlus laiškus) rašinėja iš Seimo pašto
> dėžučių, tai jau turbūt įtūžio nestokoja!"
>
> Gal prilips prie Delfi citatu kolekcijos?

Gal geriau butu i kolekcija tokia citata:
""R.Juknevičienė: patekome į bėdą, staiga atsisakydami šauktinių kariuomenės"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/rjukneviciene-patekome-i-beda-staiga-atsisakydami-sauktiniu-kariuomenes.d?id=24141103
--
"Jose minimas ir "Lietuvos rytas": vienoje svarbiausių pažymų, dėl kurios, matyt, ir nenorima jų atiduoti, rašoma apie tai, kaip "Dujotekanos" vadovas susitinka su "Lietuvos ryto" savininku ir aiškinasi, už kokius pinigus ir kaip reikia stabdyti tuomet prasidėjusį parlamentinį tyrimą.""

> P.s. Taip pagalvojus, Lanzbergis tipinis Chrusciovininkas, tai sunauja (rus.
> suki), tai runkeliai (kukuruzai),
> dar batu galetu per EP tribuna pabelst ir butu grazus bisas.
> P.p.s. atsiprasau jei izeidziau kieno nors meile "teveliui"

Buciau is baudziauninku tai gal ir lyginciau kolukio pirmininka su intelektualu. Dabar tarp Chrusciovo ir Lazbergio nematau jokiu panasumu.