Tema: Re: Ruta vel nupirkta? Kas si karta mokejo?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-21 14:02:06
Vieno is kazkodel vadinamos sunauja  (ajo prisiminiau, cia Landzbergio solo,
kaip ir runkeliai) nuomone:
"Aš tai Valinskui seniai atleidau. Net nebuvo dėl ko supykti, tiesą sakant,
o vat visokie kiti, kur blackmailus (pošlus laiškus) rašinėja iš Seimo pašto
dėžučių, tai jau turbūt įtūžio nestokoja!"

Gal prilips prie Delfi citatu kolekcijos?

P.s. Taip pagalvojus, Lanzbergis tipinis Chrusciovininkas, tai sunauja (rus.
suki), tai runkeliai (kukuruzai),
dar batu galetu per EP tribuna pabelst ir butu grazus bisas.
P.p.s. atsiprasau jei izeidziau kieno nors meile "teveliui"