Tema: Re: Ruta vel nupirkta? Kas si karta mokejo?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-17 10:43:21
"Baltarusijos prezidentas A.Lukašenka: santykiai su Lietuva - labai geri, o kritiko V.Landsbergio atmintis - trumpa"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/baltarusijos-prezidentas-alukasenka-santykiai-su-lietuva---labai-geri-o-kritiko-vlandsbergio-atmintis---trumpa.d?id=24051387
--
"Ar žinote, kur buvo Lukašenka sunkiausiu jūsų istorijos metu, kai Vilniuje šaudė? Vilniuje, Aukščiausiojoje Taryboje. Pro barikadas mes brovėmės į Aukščiausiąją Tarybą pas Vytautą Landsbergį,kad pareikštume solidarumą." teigė Baltarusijos vadovas.

> Pas jį laisvamaniai žmonės tiesiog dingsta.

Per TV rode kaip Lietuvos parlamento saleje parlamentaras kalbejo apie politikus, kurie isplaukia "pilvu i virsu"

> Kubilienė jo Didžiajame teatre rengs labdaros balių vėžiu sergančių vaikų
> naudai (lyg mūsų vaikams pinigų jau nebereikia)

Jeigu turetumete proto tai rengini boikotuotumete

> O ką daryti?! Tie, kurie finansavo kitokią Lietuvos laikyseną, dabar jau jos
> nebefinansuoja. O‘bama! (išvertus – aure!). O mes patys nefinansuojami,
> stuburo nelaikome. Kažkada laikėme, bet tai jau istorija. Dabar mums
> diktuoja kiti rėmėjai.

Desninga, nes tai yra biznis.

> Jums kyla klausimas, kodėl bendradarbiauja? Ogi tikriausiai dėl tos pačios
> priežasties, dėl kurios A. Kubilius staiga parūpo „Gazpromo“ Mileriui. Su
> rusais reikia „dirbti“, o ne juos auklėti.

Pasiskaitykit istorija kuo baigiasi rusu auklejimas.

> Mes esame tiltas tarp Rytų ir Vakarų, o ne kokie nors kiauksėtojai apie
> žmogaus teises, demokratiją ir kitus mums patiems nelabai aiškius dalykus.

Ir ne tiltas.

> O juk turėjo progą! Įsivaizduokite, Miliūtė: „Ponas Aleksandrai, kodėl jūsų
> KGB taip atkakliai klastojo Vytauto Pociūno nužudymo įrodymus?“ Jakilaitis:
> „Kada, „batia“, sužinojote apie incidentą: prieš ar po?“ O tada abu: „Kaip
> ir kada buvo susitarta, kad mūsų generalinis blondinas pasirašys po
> Baltarusijos KGB versija: prieš ar po?“

+++

> Juk mes žinome, kad Baltarusijoje prezidentas ne kokia nors Šiaulių tapkė, o
> žmogus, kuris kontroliuoja padėtį. Na jau, baikite juokus... Negalėjo
> Baltarusijoje nužudyti Europos Sąjungos šalies diplomato, nesuderinę su
> aukščiausia instancija.

+++

> Bet apie Pociūną Lukašenkai apskritai – nė mur mur. Kodėl? Todėl, kad jo
> istorija yra ne tai, kas mus skiria, bet tai, kas jungia. Slaptas ryšys,
> kuris kaip superklijai – suklijuoja rankas, kojas, smegenis. Juk buvo...
> Buvo Baltarusijai „demokratinti“ skirtų pinigų „kažkur nuplaukimo“ istorija,
> kurią tasai Pociūnas tyrė. Gal ištyrė, kad „nuplaukė“ bendru sutarimu su
> batia? Tada atsistojo girtas ant palangės... Atleisk man, Liudvika, šitą jų
> bendro cinizmo priminimą.

+++

> Ne, be reikalo virpčioja tas valstybininkų antakis. Lukašenka mums yra ne
> paskutinis Europos diktatorius. Jis yra mūsų proto ir sielos brolis. Mūsų
> kultūrinis krikštatėvis, jei norite...

Iki siol vyksta gincai i kur transformavosi LDK. Naturalu, kad tarp lietuviu ir baltarusiu nera skirtumo.