Tema: Re: to pacio :)
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-19 18:54:09
Tai šiaip jį už daug ką galima tiek skųsti, tiek persekioti.
IMHO visokie Stalino šlovinimai yra nusižengimas įstatymams.
Nekalbant jau apie tai, jog kiekvienam doram piliečiui nuo tokių
Andrius'o kliedesių kyla labai suprantamas noras jam snukį
išdaužyt (blyn, žuvo šimtai tūkstančių nekaltų piliečių, o jis...).