Tema: Re: Cia ne to pacio ligonio blog'as?
Autorius: amenox
Data: 2009-08-18 17:18:50
Truputi apie mane
Mano vardas Andrius. Gimiau laimingiausioje pasaulio šalyje – Tarybų
Lietuvoje. Vaikščiojau į mokyklą, buvau spaliukas. Tuo nesiskundžiu. Vėliau
priėmė į pionierius. Komjaunuoliu tapti nespėjau, rusų durniai Maskvoje
sugadino visą reikalą. Būdamas paauglys dažnai trindavausi Vingio parke tarp
bendraminčių. Mums vadovaudavo A. Nomeika. Prasidėjo Persitvarkymas ir
Sąjūdis su savo nesąmonėmis. Vėliau man pasisekė. Išvykau į padorią šalį
Centrinėje Azijoje, kur teko susipažinti su žmogiškumo pagrindais. Tiesa,
keletą metų mane sėkmingai sunkė vieno vietinio lietuvio alkoholiko
mokslininko (jis numirė nuo kepenų cirozės vėliau) dukra. Žodžiu, tai buvo
sėkmingas gyvenimo etapas. Lietuvoje, aišku, laukė tik degeneracija visais
aspektais: fiziniu, dvasiniu. Nusivyliau viskuo, kuo tik žmogus gali
nusivilti. Anot vieno komentatoriaus mane „išmetė komunistą lyg susmirdusią
šliurę“ (lygtai aš juo būčiau kada buvęs).

Panasu i andriucha. :)