Tema: to pacio :)
Autorius: d@lgis
Data: 2009-08-19 13:03:24
"Mane įskundė. Negaliu patikėti, bet mane vėl įskunde vienas nuolatinis
rašytojas news.omnitel.net #politics forume. Jis prisistato kaip „d@lgis“.
Pirmą kartą parašė „pareiškimą“ Generalinėn prokuratūron š. m. kovo
pradžioje. Nepaisant to, kad jokio atsakymo negavo, „d@lgis“ nenurimo, rašė
„pareiškimus“ toliau. „d@lgis“ yra keistas stukačius. Parašęs „pareiškimą“
tuoj pat pasigiria tai padaręs. Neseniai iškilmingai pranešė, kad Generalinė
prokuratūra jam atsiuntė atsakymą: Informuojame, jog generalinio prokuroro
pavedimu Jūsų siųstas “Pakartotinas prašymas del piliecio, kurio nick’as
“Andrius”, perduotas nagrinėti Generalinės prokuratūros Specialiųjų tyrimų
skyriui. Apie priimtą sprendimą Jus informuos papildomai."