Tema: Re: Cia ne to pacio ligonio blog'as?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-18 20:00:10
Manau kad rimtai tiki ir rimtai su galvele kažkas netvarkoj.
Ant bajerio tiek laiko nieks nedaro (ba tai jau perauga į "ne ant bajerio").
O su galvele - nu aš ne psichiatras ir ne psichologas, ale su logika pas jį
konfliktai. Politinės jo pažiūros mani vemti verčia ir beto prieštarauja
konsitucijai beigis įstatymams. Na bet kol tai tik šnekos - gal lai gyvena.
Už realius veiksmus siekant įgyvendint jo pažiūras be abejo reikia bausti.