Tema: Re: Olandijoje dėl kalinių trūkumo uždaromi kalėjimai
Autorius: Alvidon
Data: 2009-05-25 15:29:56
Pilnai sutinku su jūsų nuomone.
Iš kitos gi pusės: tiek alus po kelis butelius per savaitę, tiek
 marichuana kelis kartus per savaitę - ne narkomanija,
o ir skirtumai tarp jų - tik nusistovėjusių įpročių reikalas.
Į tai ir norėjau atkreipti dėmesį. Narkomanija pati savaime
nėra nusikaltimas, tai liga (IMHO protinė, žmogui tiesiog
neidomu gyventi kitaip), ir maža to - narkomanija (alkoholizmas
tame tarpe) nelabai ir idomus visuomenei ir teisėsaugai patys
savaime. Nori gert/tarčialint - gerk/tarčialink, tavo reikalas,
kiekvienas laisvas naikinti savo gyvenimą, kaip išmano.
Problemos (su visuomenės dėmesiu ir teisėsauga) prasideda
tada, kai baigiasi pinigai pilstukui/ratams/bilekam. Tada imami
atiminėti mobiliakai, plėšti mašinas ir pan.. Bat tai jau yra visai
atskiri konkretūs nusikaltimai, kuriuose narkomanija yra tik
motyvas. Šiaip jau normaliems žmonėms turėtų būt visai dzin
kodėl padarytas nusikaltimas, svarbu kad padarytas. Jei atėmei
mobilką iš vaikelio - dzin ar tai padarei kad duonos nusipirkt,
kad pilstuko nusipirkt, kad širkos kokios  ar ko ti, ar kad tiesiog
tau patinka atiminėt - tu turi sėst už atėmimą, o ne už jo motyvus.