Tema: Re: Olandijoje dėl kalinių trūkumo uždaromi kalėjimai
Autorius: Dex
Data: 2009-05-23 13:37:51
viskas teisingai, taciau nesutinku tamstos teiginiu apie ragavima, arba
ragavima daugiau nei viena karta. Narkomanija - narko + manija.

Is wiki:
Narkomanija – priklausomybė atsirandanti dėl piktnaudžiavimo
narkotinėmis, psichotropinėmis, kitomis psichiką veikiančiomis
medžiagomis, pasireiškianti asmens psichine ir fizine priklausomybe nuo
narkotinių (pvz., kokaino, heroino, ekstazio, amfetamino, LSD),
psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.

Manau, kad puse lietuvos yra alkoholio narkomanai, taciau nesutinku, kad
narkomanas - tai kelis kartus ragaves, tik tiek ;)

Dex