Tema: Re: Olandijoje dėl kalinių trūkumo uždaromi kalėjimai
Autorius: Marux
Data: 2009-05-25 12:42:29
Taip, narkomanas yra ligonis, iskrypelis, nusikaltelis, bet ir legalizavus
narkotikus jis tokiu pat isliks, tik legaliai narkotikus pirktu. Kas cia
blogo? Pajamos i biudzeta, tiksli narkomanu apskaita ir kt. pliusai. Aisku,
nusikalstamam pasauliui - milijoniniai nuostoliai, del to ir sunku tiketis
legalizavimo