Tema: Re: Kodel AMB taip dziaugiasi, kad ishrinko Grybe ?
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-05-18 09:48:07
mano nuomone apie adamku - blogiau nebuna.

o shiai grybe auksciau uz kirkila, visgi ji kirkilo mokytoja...

kas mate LTV vakar turejo patikti tiesiai sviesiai AMB ishsakytos mintys
(jis tai daro itin retai), kad pirmas socdemu kandidatas buvo grybe, o
butkevicius tik shiaip sau...  Man tai juokingiausia buvo panoramos vedejos
reakcija.. gal pasijuto ishdurta ?