Tema: Re: Kodel AMB taip dziaugiasi, kad ishrinko Grybe ?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-18 08:47:13
> IMHO, partijos bijo status-quo pabaigos. Grybauskaitė nėra nežinomas
> kintamasis, kurio neįmanoma išskaičiuoti pagridinėje lygtyje. Kas
> nuspėjama - nepavojinga.
>
> O šiaip pono B. garantija sparčiai artėja prie pabaigos...

Brazausko partijoje is senu laiku isliko zmones, turintys valdzios patirti. Kaip pasekme - kompetencija. Todel jos isnykimas butu didelis nuostolis visuomenei. Del dabartinio jos merdejimo yra kalti jie patys, kad pasipriesino Landzbergio stumiamai desovietizacijai. Visi mano pazistami, kurie anksciau sukosi kaip partiniai instruktoriai, siuo metu uzima auksta ranga visuomeneje. Pavyzdziui buves statybos organizacijos vadovo pavaduotojas politmasiniam darbui ir kadru reikalams, vadovauja savivaldybei...
Visos kitos partijos vertos buti Brazausko ar Landzbergio partiju frakcijomis arba tureti visuomeniniu organizaciju statusa. Turiu tik viena paaiskinima kodel paulauskas ar prunskiene pasivadino partijomis - tai tik siu partijos vadovu AMBICIJOS. Todel ju laikinumas yra desningas.
Brazauska gerbiu, nes jis turi savo PASTOVIA nuomone, o jo partiniai interesai yra antrame plane. Jeigu Landzbergio salininkai turetu truputi daugiau smegenu tai brazauskas butu ju geras sajungininkas ir desovietizacija Lietuvoje butu ivykusi. Taip atsitiko Estijoje. Gal todel, kad Estijoje estu mazuma ir jiems visiems reikejo susitelkti, kad siekti Nepriklausomybes.
Nugirdau, kad uz Grybauskaite nebalsavusiuje yra didziausias procentas Vilniuje. Isvada butu labai ir labai nedziuginanti, nes butent is pretendentu VIENINTELE Grybauskaite atstovauja ju interesus pries LEO ir oligarchus.
Paklausius LEO ryto politologo, nejucia kyla mintis, kad Grybauskaite del ivyksiancio nelaimingo atsitikimo iki kadencijos pabaigos nepratrauks.