Tema: Re: Kodel AMB taip dziaugiasi, kad ishrinko Grybe ?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-18 09:17:31
> "Brazauska gerbiu, nes jis turi savo PASTOVIA nuomone, o jo partiniai interesai yra
> antrame plane"
>
> Nusisneki Juodai. ir meluoji susiriesdamas.

Mano reitingai butu tokie - Landzbergis ir Brazauskas. Pirmenybe Landzbergiui.
Zemesnio rango politikai - Grybauskaite, Kubilius, Kirkilas. Kuriam atiduociau pirmenybe negaliu pasakyti, nes neturiu pakankamai informacijos.

Landzbergis uz LEO naikinima. Kubilius to padaryti negali, nes neturi pakankamo palaikymo. O Grybauskaite turi palaikyma ir kiausinius. Manau Landzbergis joje turetu matyti sajungininke. Lietuvoje egzistuoja 2 stambios aferistu grupes. Tai LEO ir "V.Landsbergis įtaria Lietuvoje egzistuojant „Teisėjų partiją“"
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=22169098
Grybauskaites VISISKOJE kompetencijoje yra pastaroji. Man idomu kaip ji tvarkysis su teiseju partijos aferomis.

Kad Brazauskas "simpatizuoja" neabejojau niekada.

Grybauskaite turi ir Landzbergio pliusus ir Brazausko pliusus. Minusu aisku turi irgi daug, bet is proletaro dukros negali reikalauti kaip is Jezaus Kristaus. Viena yra akivaizdu - Grybauskaite visa galva aukstesne uz visus kitus kandidatus ir todel laimejo rinkimus. Tikiuosi ir linkiu, kad ji taptu Landzbergio ir Brazausko verta pamaina.

Mano nuomene apie Adamku yra gerai arba nieko.