Tema: Re: Perestuxinas vardu shemeta
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-15 12:17:17
Yra didele dalis teisybes. Reiktu tik pasidziaugti Kubiliaus "isterija", kad prasidejo krize. Vien del to investuotojai i NT "sutaupe". Arba kokia nors RANGA IV bankrutuotu ne pernai, o siemet...
Bet Kubilius emesi tik daliniu reformu. Pavyzdziui jis niekaip nasietu SODRA iplauku su ismokamu pensiju dydziu, nes visuomene tam nepasiruosusi. O juk tokiu atveju visuomene tik sutaupytu, nes "sutaupytas" SODRA biudzetas butu ismokamas kaip "trylikta" pensija, o "pravalgymo" atveju nereiketu ateityje moketi procentu uz pasiskolintus pinigus...
Lygiai tas pat su biurokratu atlyginimais. Kritus apimtims biurokratu darbo uzmokestis nekrito. Nelogiska. Logiska butu mazai apmokamus tarnautojus palikti su dabartiniu atlyginimu, o "elita" nuleisti ant zemes. Tokiose aplinkybese yra visiska nesamone "elitiniui" biudzetininkui moketi atlyginima, kuris zymiai didesnis uz ta, kuri gauna prezidentas.