Tema: Re: Perestuxinas vardu shemeta
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-05-15 10:25:19
netgi jeigu jis nemoka reikshti minciu (kas ministrui yra neatleistina, jau
vien delto jis netinkamas buti tame poste) vistiek pasakymas "reikshmingo",
"esminio" poveikio nebus, sako kad jis neturi zalio supratimo apie
"ekonomika". Na, o tu kaip matau galvoji, kad kiekvienas dvejetukininkas
gali buti finansu ministru :) ir visi kas su tuo nesutinka yra socdemai,
tvarkieciai ar shiaip dirbantys rusijai... Galeciau teigti, jog tave kamuoja
neklystamumo kompleksas...

kodel butinai finansu ministras turi priklausyt kokiai nors partijai arba
buti jai artimas?