<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=windows-1257" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 9.00.8112.16447">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY dir=ltr bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Velnikai nepatogu atsakint tavus laikus dl
technini prieasi. Kaip suprantu dl html'o (ne programeris a).
</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Nortusi pastraipomis atsakint, </FONT><FONT
size=2 face=Arial>o nesigauna...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Maju kalendorius: tai js ponas apie k ? apie tai
kaip tai gavosi visuomens dmesio poiriu ? a tai apie tai, jog kalnai moni
pastoviai apie</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>tai kalba, tuo tiki, tuo gyvena. Eilinis rodymas,
jog mons savo mase yra kvailiai (ko viena i pasekmi yra tai kad referendumai
ir tiesiogin</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>demokratija yra blogis i principo). Ir tai yra
tipin samokslo teorija (t.y. mogeliai patiki kakokiomis pasakomis ir visai
nesirpina kaip ta j</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>"teorija" koreliuoja su realiu pasauliu, su to
realaus pasaulio jau nusistovjusiu ir isilavinusi moni tarpe priimtu
modeliu).</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Nibiru: tai ia ponulis jau kone kaip fakt
patrkiate "Nibiru periodas yra 3600 met", ot matote kaip... ir visa tai tik
dl kakokios umer mit interpretacijos ? Ir itaip ponas pretenduojate
mokslin disput ? Keistoka vienok. Ir taip, tai irgi tipin samokslo
teorija.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>ems apvalumas ir Co: js akivaizdiai vartojate
labai savotik samokslo teorijos apibrim. Samokslo teorija yra tada, kai kas
nors, turintis</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>mokslin paaikinim, aikinamas pasakomis visai
antimokslinmis. To paskoj n per katr gal joki ti Galilj negalima
pritempti prie samokslo</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>teorij alinink. Jie buvo kaip tik prieingoj
stovykloj. Ir taip, religijos visos atitinka samokslo teorijos apibrim,
tik kad jos senesns u visus </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>mokslus, taigis </FONT><FONT size=2 face=Arial>kaip
ir visai kvaila jas vadinti samokslo teorijomis. Nes sukeisim prieast su
pasekme. ia tiesa sakant kalbu tik apie t religij</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>dali, katra usiima pasaulio sandaros, kilms,
funkcionavimo aikinimu. Moraliniai/doroviniai religij aspektai su tuo
nesusij.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Dl evoliucij: r. "ems apvalumas ir
Co".</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Dl Nostrasdamuso Taro astrologijos: visikai
kvaila yra vedinti naujas aksiomas jei reikin galima paaikinti (modeliuoti)
nevedant. Tai vienas</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>i mokslins pasauliros pamat. Okamo skustuvas
vadinas dar.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Dl reziume: js neskiriat mokslinio inau/neinau
buo "poprostu/liaudiko/runkeliko/...", i to ir bdos js. Mokslas tik tuo ir
teusiima, kad </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>aikinasi ir kvestionuoja. Bet daro tai tai pagal
senokai jau atidirbtas taisykles, pastoviai susitikrindamas ar ivados
koreliuoja tiek su realybe,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>tiek su jau priimtu/nusistovjusius modeliu. Jei
nekoreliuoja - kvestionuoja prielaidas. Kai tuo tarpu samokslo teorijos
kvestionuoja realyb.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>iaip jau kas yra mokslinis "inau" - labai platus
ir gilus klausimas, tkstantmei istorij turintis. I esms tai atmetimas bet
koki subjektyvi</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>savok (moral, gerai/blogai, dievika ir pan.)
kaip argument plius realaus pasaulio modeliavimas, rankiojant aksiom
(postulat) rinkinius.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV>"cinic" <<A href="mailto:a@b.c">a@b.c</A>> wrote in message <A
href="news:jvaopb$e9e$1@trimpas.omnitel.net">news:jvaopb$e9e$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"
dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<DIV>Kad nenukryptume nuo temos, j gerai apibrkime.</DIV>
<DIV>Tema kur riba tarp neitirto reikinio/vykio ir smokslo
teorijos?</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Maj kalendorius ir pasaulio pabaiga jei gerai pamenu, ten visas
iralas kilo dl to, kad kakas paanalizavs t maj kalendori prijo prie
ivados, kad pagal j laikas baigiasi 2012m. Jei itoj vietoj klausimas bt
gavs etiket smokslo teorija tuomet nebt atsirads protingas mogus,
kuris pasigilino labiau ir suprato, kad ta laiko pabaiga tra didelio ciklo
pabaiga ir naujo pradia. Visi kas kalba apie j siedami su pasaulio pabaiga
veikiausiai yra tiesiog nepakankamai informuoti. Ar dabar aiku k turjau
minty sakydamas klaidinga interpretacija?. Ivis man keista, kad pavyzd
dedi prie smokslo teorij ir kvailumo.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Nibiru visikai blogas argumentas, kad jau kelet imtmei sauls
sistema puikiai ianalizuota. Prisimink, kad Nibiru periodas yra 3600 met,
jei tuo metu ir buvo daroma kokia analiz, tai iki ms dien jos rezultatai
gali tebti ilik mit forma.</DIV>
<DIV>Prie smokslo teorij i istorij galim priskirti dl kitko labai
abejotin prieasi kodl ji turt egzistuoti. Viskas remiasi umer mitais.
Bet jei iuos mitus laikyti planetos egzistavimo prielaida, tuomet negalim
atmesti jos egzistavimo.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Dabar dl ems apvalumo ir heliocentrinio pasaulio suvokimo. Tai, kad
svoka smokslo teorija tuo metu neegzitavo dar nereikia, kad to
revoliucinio mstymo negalim laikyti savo laiko smokslo teorija. Savo laiku
daugumai moni teiginys em yra plokia ir yra pasaulio centras buvo
akivaizdus kaip tau dabar Garliavos istorija ir teiss virenyb, o prieingai
teig smokslininkai kurie norjo paneigti biblij ir atitraukti mones nuo
tikjimo dievu.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Dl evoliucijos teorijos kertu layb, kad nemaai daliai moni dar ir
iandien tai yra smokslo teorija, sugalvota tono, kad paneigti biblij ir
atitraukti mones nuo tikjimo dievu.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Apie Nostradamus, taro kortas ir (pridedu nuo savs) astrologij tai
yra neisiaikinti dalykai. Galima iniomis apie juos nesinaudoti, praleisti,
bet bt visikai kvaila iuos reikinius atmesti kaip nemanomus.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Rezium riba tarp neinojimo ir smokslo teorijos yra visikai neaiki.
Bandymo aikintis ir kvestionuoti negalima vadinti smokslo teorijom.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV>"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:jv8ri9$3up$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV>
<DIV
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Vat btent - sukaupus pakankamai
ini...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Maju kalendoriaus pasaulio pabaiga - a prie ko
ia interpretacija ??? K ia i viso galima interpretuoti ? Kaip kaikokios
civilizacijos i kaikokios </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>senovs kaikok kalendori pritempti iki
kainkokios savokos "pasaulio pabaiga" ??? Apie k js ? Apie k ? Nuoirdiai
nesuprantu. Tai gal tu ir</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>kokius Nostradamusus su visokiom Taro kortom
"mokslikai analizuoji" ???</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Nibiru: ponai, jau keleta imtmei (nu kokis
pora tai tikrai) visa Sauls sistemos mechanika pilnai isiaikinta, planet
ir kitoki kn judjims seniai</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>apskaiiuotas ir dokumentuotas. Kaip ia gali
listi/sipaiyti "mintis" apie kakoki dar neinom planet ? Js mokykloj
k veikt ? Al maukt ?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>em apvali, em sukasi aplink saul,
reliatyvumo teorija, evoliucijos teorija - visa tai yra klasikiniai mokslo
kovos prie </FONT><FONT size=2 face=Arial>religijos kiims </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial> pasaultyr/pasaulir etapai. Kitaip sakant
"kaip mokslas keli skynsi". O samokslo teorijos tai jau daug vlesnis
reikinys,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>ir i visai prieingos stovyklos, kitaip sakant
"kaip iuolaikiai religininkai, nutrk nuo banyios pavadlio, prie moksl
kovojo".</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>(nors jei rimiau, tai nemany kad anys (js tami
tarpi) prie moksl kovoja, tiesiog mokykloj al mauk, mokytis tingi, o i
dyko buvimo</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>ima lsti sritysn, katrose nu nieko ninieko
neimano, neturi jokio supratimo, kad monija jau senokai daugyb dalyk
isiaikino, </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>jau susikr sistemas pasauliros (pasaulio
modelius, matematikai nekant)). Religininkai ta prasme, kad jiems be "dievas
taip pasak"</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>pasaulis klaikus ir nepriimtinas, bijo anys be
autoriteto likti.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Tai vat praom ir pradti nuo frazi tipo "o tai
tokie_ir_tokie faktai prietarauja vyraujaniam modeliui", tadu ir vietoj bus
visokie S. Hawking</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>citavimai, ne taip kaip daba...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV>"cinic" <<A href="mailto:a@b.c">a@b.c</A>> wrote in message <A
href="news:jv84rf$bsb$1@trimpas.omnitel.net">news:jv84rf$bsb$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"
dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<DIV>Visi tavo ivardinti atvejai nevertais gilintis tapo tik monijai
sukaupus pakankam ini ir mini baga toje srityje.</DIV>
<DIV>Iki tol ten niekas nebuvo savaime suprantama. Tu ivardinai istorijas
kurios rmsi klaidinga interpretacija (Maj kalendorius), paneigtos
mokslikai (Nibiru) ar kuri teisingumas nepasitvirtino istorikai.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Dabar istorijos dl kuri didel moni dalis ilgai abejojo, bet jos
pasitvirtino:</DIV>
<DIV>em apvali, em sukasi aplink saul, mogus gali skraidyti,
reliatyvumo teorija, evoliucijos teorija (nors dl jos vis dar yra
abejojani).</DIV>
<DIV>Tai, kad em yra apvali savo laiku turjo bti tikra smokslo
teorija... Susimok gi mokslininkai prie banyi...</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Treia kategorija istorijos, kurios dar nra paneigtos ir nra
patvirtintos, arba jei patvirtintos tai patvirtinimai kelia abejoni:
Rozvelo istorija, JFK nuudymas, Izraelio branduolinio ginklo turjimas,
Garliavos istorija.</DIV>
<DIV>Visi ie atvejai daugiau ar maiau nra iki galo itirti (o kai kurie
ir nebus) ir todl negalima sakyti, kad man ia viskas aiku, o jei kam
kyla klausim tai jie durniai. Kaip tik abejojimas labiau sietinas su
imintimi, o manymas, kad visk inai su kvailumu.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Labai taikliai S.Hawkingas knygoje Didysis projektas atvejus kai
smokslo teorija gali tapti normaliu pasaulio suvokimu pavadino modelio
realizmu. Mes savo pasaulio suvokimui konstruojame model pagal stebjimus.
Modelis leidia prognozuoti. Taiau jei atsiranda stebjim,
prietaraujani modeliui, reikia modelis yra klaidingas, kartais i
pagrind.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV>"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:jv6dvm$7pt$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV>
<DIV
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Patirtimi, sukaupta monijos, pastoviu
gilinimusi klausimus tipo "kaip</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>funkcionuoja sociumas", "kas yra valdia ir
kaip jin atsiranda bei inyksta",</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>bendru pasaulio suvokimu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>iaip jau ia klausimas labai panaus kaip su
aminais varikliais fizikoj.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Dabar jie tiesiog ignoruojami, jokis rimtas
fizikas ar fizik organizacija</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>nebenusileis iki tiek, kad nagrint eilinio
amino variklio eilinio iradjo</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>pretenzijas. Lai jis pirma imoksta fizikos,
tadu jau... </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>O bet taiau aminj varikli "iradj"
netrksta ir ms dienomis.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Bet tai marginalai fizikoj. Lygiai taip pat
samokslo teorij alininkai yra</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>marginalai sociologijoj. Nemokos kitaip
sakant.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Politikoj kiek kitokia situacija. Kai kakam i
politik naudinga, gali pasinaudot</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>ir samokslo teorij fanais. Politikai
nepasiymi irankumu, balsas yra balsas,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>pakeleivis yra pakeleivis. Atliks paskirt
(praves politik iki lovio) - galima ir</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>atsiadt, pamirt.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Tiesa sakant net neaiku, kam a ia tai
raau... Ibir planetos bei Maj </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>pasaulio pabaigos fanai tikrai neverti laiko ir
klavos amortizacijos.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Juk pradin problema labai paprasta: man labai
nepriimtini, nefenguini,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>nearistokratiki garliaviniai. Bandau
isiaikint ar mano pirmas spdis</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>neapgaulingas. Marux bei smokas (kaip
garliavini fanai ir netgi lokals</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>(NG mastu) matomai lyderiai) patvirtina -
pirmas spdis buvo teisingas.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Problema kaip ir isprsta.</FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Ivis samokslo teorijas galima naudot kaip
lakmuso popierl. </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV>"cinic" <<A href="mailto:a@b.c">a@b.c</A>> wrote in message <A
href="news:jv5hjk$9nv$1@trimpas.omnitel.net">news:jv5hjk$9nv$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"
dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<DIV>Kuo remiasi tie kurie taip skaito?</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV></DIV>
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">I
esms tai susiveda madaug toki schem: vieni skaito, jog<BR>bilekoks
kalbjims apie aminus variklius, Ibir planet, Maj<BR>kalendoriaus
pasaulio pabaig, 300 imt komitet, ydomason<BR>samoksl ir panaius
zeitgaistus yra savaime aikus kvailumas, net<BR>nevertas tolesnio
gylinimosi ir/ar argumentacijos;
</DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>