Tema: Re: V. Tomasevskis: lietuviai turi integruotis, o ne mes
Autorius: Remigijus
Data: 2011-04-23 00:09:24
Kazkam nelabai sekasi su pamastymais - ar man, ar tamstai?

 > - uzsiimate rasine diskriminacija ir ieskote skirtumu pagal tautybe..
Tai cia kaip tik tamista tuo ir uzsiimate, "teikdamas pranasumus",
pagrystus "tautybės ar etninės kilmės požymiais" ("atsilikes".
"vystyti"). Beigi "išimčių, apribojimų darymu" pagal ta pati, kitka
skelbdamas "neteisetos, nusikalstamos ir baustinos".

Remigijus