Tema: Re: V. Tomasevskis: lietuviai turi integruotis, o ne mes
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-04-07 16:10:57
> sakai ir vel del visko kaltas paksas ...

Kaltas del to paksas ar nekaltas man visiskai neidomu. Man paksas, kaip
valstybes veikejas, yra visiskas nulis. Todel is tokio veikejo tyciotis
neetiska. Ji reikia paprasciausiai ignoruoti lyg jo is viso nebutu siame
pasaulyje. Bet negaliu taip elgtis, nes jauciu malonuma pasitycioti is
ubagu, kurie i valdzia renka visokius paksus, prunskienes, paulauskus... lyg
is anksto nezinotu, kad liks nuogais uzpakaliais.