Tema: Re: Konservai jau ir politiniai lavonai
Autorius: bet_kas
Data: 2011-04-19 17:48:47
Jei rimčiau kalbėt, tai nėra čia ką apsibrėžinėt
Patriotizmas arba Patriotism -> http://en.wikipedia.org/wiki/Patriotism

Savo terminus kurdamas bandote išsivartyti?

"Alvidon"  parašė naujienų news:iohjuk$bs8$1@trimpas.omnitel.net...

Jei rimčiau kalbėti, tai reiktų tiksliau apibrėžti patriotizmą. Na bet čia
ir dabar
turime aršius patriotus, kurie tikrai nepasižymi intelektu...
Kai nebelieka jokios atramos, griebiasi patriotizmo ? Apgailėtina...
Patriotizmas nėra pirmapradė vertybė. Jin turi prasmę tik kaip antrinė,
išvestinė.
Jei kažkokia grupė jaučia bendrumą, turi bendrus interesus - gali gautis (ir
gaunasi savaime) gajus ir produktyvus patriotizmas, kaip įrankis puoselėti
ir ginti tas bendras vertybes. Jei bendrumo nėra - patriotizmas bus tiktai
politikierių šūkis, kuriuo prisidengus galima sėdėti prie lovio ir
prasukinėti savo
darbelius, mulkinant pokvailę liaudį. Nu arba diktatūrą įvedinėti...
Bendrumo Lietuvoj ne tik kad neįžiūriu, bet netgi nematau daugumos suvokimo
jog tas bendrumas reikalingas.

"Remigijus" <em@i.las> wrote in message
> Kokiam nors sliogeriui taip nusisneketi dar gal ir atleistina...
>
> Betgi tamstai, kolegai, taip tiesiog visu kunu i suda...
>
> Kiek bukas turi buti zmogenas sumastyti "taisyklė: patriotizmas nelabai
> dera su intelektu"?
>
> Remigijus

>>> negaus. O per sekancia Kovo 11 eisena tikrai nepatingesiu