Tema: Re: Konservai jau ir politiniai lavonai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-04-15 18:47:33
Ponulis neskiriate finansų sistemos (valstybės valdymo problemos)
nuo technologinio vystymosi ? Kažkodėl nestebina...

Jei dar kas nors skaito: Vokietija, kaip šviežia Europos mastais
valstybė, XX'am amžiuj patyrė visišką fiasko geopolitikos srity:
pora pralaimėtų pasaulinių karų (ne su tais priešininkais, ne su
tais sajungininkais, ne su tais tikslais). Bet tuo pačiu tai buvo
technologinė bei mokslinė pasaulio bamba, taip nuo maždaug
XIX a. vidurio ir iki WWII pabaigos. Pralaimėti karai palaužė
lyderiavimą, teko pirma vieta pasidalint su USA, bet visgi ir po
šiai dienai mersas yra mersas bei vokiška kokybė yra vokiška
kokybė. Na o pokary visa sovietų reaktyvinė aviacija maitinosi
vokiečių produktais, tiek USA tiek CCCP į kosmosą skraidė
vokiška technologija ir t.t. ir pan. Ir branduolinė bomba sukurta
mokslininkų, gavusių išsilavinimą Vokietijoj. Vat nuo tokių mokslo
centrų ir prasideda technologinė pažanga, o tokie centrai nesukuriami
nei įsakais nei finansavimu. Reikia branduolio iš protingų iniciatyvių
žmonių bei terpės tiem žmonėms. Vokietijoj (iki Hitlerio) tai buvo.
Trumpai sakant: Vokietija susivienijusi (įsikūrusi) stikriai rovėsi priekin
technologijose (taigis ir ekonominiam pajėgume), tai leido imtis pasalio
perdalijimo, bet buvo pasirinkti netinkami metodai (politiniai sprendimai).
Po WWII Vakarų Vokietija faktiškai pasiekė pasaulinių karų tikslus
be jokio karo (ką ir reikėjo jai daryt vietoj dviejų karų išsyk, na bet
po fakto lengva kalbėti...).