Tema: Re: Konservai jau ir politiniai lavonai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-04-15 00:06:58
Nesu aš nepatenkintas. Aš tik konstatuoju faktą (pastebėjimą tiksliau).

Kas link lyginimo su Vokietija - visai nesutinku. Vokietija tarpukariu buvo
pasaulio bamba ir hitech centras, panašiai kaip pokary USA. Lietuva gi
buvo gan eilinė smulki daugiausia ž. ūkio valstybėlė, taip maždaug Suomijos
lygio. Skirtingai nuo suomių mes gavom porciją Stalino genų inžinierijos.
Vat tada ir degradavom. Dabar tik pasekmės. Tik kad dar mažai kas tai
suvokia. Nieko, pabadaus, pabedarbiaus, paemigruos - suvoks.