Tema: Re: mirtys Lietuvoje
Autorius: Marux
Data: 2011-03-17 09:26:25
tu teisus, sveikuoli bolsevike, Vokietijoj (kaip beje ir Lietuvoj) tik
fasistai gyvena, bet jie nesupranta, kad tokie yra. Visa laime, kad cia dar
atsiranda tokiu sviesuliu kaip tu ar alvidon, kurie visiems ta primena
o kokia ta jusu tautine giesme? Jeigu jescie polska nezginela, tai as del to
ir rasau be tu litevsku pauksiuku, gal ir "w" pradesiu naudot, kad
nesuspardytum. bet jei sojuz nerosimyj, tai gali kilti problemu, nes nera
kirlicos pas mane ant klaviaturos