Tema: Re: mirtys Lietuvoje
Autorius: Alvidon
Data: 2011-03-15 18:49:42
Aš nevartojų "išplaukusių" savokų, jau bent tris dešimtmečius.
Išplaukimas atsiranda pašnekovo suvokime. Visgi aš fiziką
baigęs, tiksliukas mastyme.
Viskas labai paprasta ir tikslu: gamta; joje nėra jokių tikslingumų,
gėrio, blogio, moralės. Šios savokos įgyja prasmę tik kalbant apie
žmonių reakciją/interpretaciją. Taigis moralė, gėris, blogis,
tikslingumas yra pakankamai apibrėžti kalbant apie žmonių vidinį
pasaulį ir visiškai neapibrėžiamos (netinkamos, beprasmės, klaidinančios)
kalbant apie gamtą ir jos dėsningumus, tame tarpe ir apie sociumą kaip
gamtos dalį.

Ir, beje, "griauti gamtos dėsnius" yra beprasmiška savoka; tai neįmanomas
veiksmas.