Tema: Re: mirtys Lietuvoje
Autorius: Marux
Data: 2011-03-16 09:22:22
O tu gal atvirai pradek kalbet? Pvz, ko tau taip tos eitynes uzkliuvo, senas
py..raste? Kai iskrypeliai ar frontininkai zygiuoja uz kazkieno pinigus, tai
tau komunisteliui - norma, o vat savanoriskos jaunimo eitynes su Lietuvos
veliavom per Lietuvos nepriklausomybes diena - tragedija :) Juokingiausia,
kad ta proga atvirai savo vienybe pademonnstravo uzsienio finansuojami
visokio plauko tolerastu ir bolseviku fanatikai. O tu dar kazkada melavai,
kad paleckiuko nemegsti.
Kam ta tavo ir tavo bendraminciu propaganda reikalinga? Jeigu tau juk nieks
Lietuvoj netrukdo per kita gala dulkintis, dar nereiskia, kad tu priversi
visus taip daryt