Tema: Re: Konservu zygdarbiai
Autorius: vaikis
Data: 2011-03-16 13:52:23
Kuodis man ne autoritetas. Žinai kodėl? Todėl kad jis toks pats, kaip ir
tu. Daug kalbą. Nieko nedaro. Jam buvo siūlomas postas vyriausybėje.
Turėjo galimybę tapti sąžiningu, moraliu politikų. Pasirinko
paprastesni, bet nuo to laiko, jis nebeturi  teisės man aiškinti kokie
moralūs turi būti politikai, kaip turi būti tvarkoma ekonomika.
     O apie mano moralę neturi teisės spręsti, ne tu, kaip visada, tik
įsivaizduoji kokia ji yra, nes: moralės normų aš nepaminęs, o jeigu yra
kitaip, prašome faktus į studija.