Tema: Re: Konservu zygdarbiai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-03-14 10:18:47
Koncervai keičia taktiką:
Dabar jie gers šnabsą, prichvatizuot viską kaip socdemai, skraidys
vertoliotais musyse kaip paxistai, graibys otkatą, prašysis prieglobsčio
Maskvoje kaip Uspaskichai, plukdys abonentus pilvais aukštys Nerim kaip
zuokistai, kalbės lenkišku žargonu, ant maikių dės užrašus "Wilno wasze",
visi pogolovnai pakeis lytį  ir surinks visą elektoratą, kuriam tai
priimtina, gaus 99,9 % balsų ir karaliaus Lietuvoje