Tema: Re: Konservu zygdarbiai
Autorius: Zveris
Data: 2011-03-10 10:07:51
čia Kubiliaus pasisakymo ir nereikia. Pasisakė Kauno miesto konservų
skyriaus vadas. Konkrečiai ir aiškiai. Pasmerkė girtą sėdusį už vairo
partijos kolegą ir aiškiai įvardino, kad jo elgesys bus atitinkamai
įvertintas.
Tos pačios senosios Europos praktikoje nerasi atvejo, kad kazkokio miesto
savivaldybes nario netinkama elgesi komentuotu partijos vadovas nacionaliniu
lygmeniu. Tai būtų totalus absurdas.